Інвестиційна діяльність Польщі (27 березня - 02 квітня 2009 р.)
У Польщі світова економічна криза не заважає розвиватись інвестиційній діяльності
У 2009 р. у Польщі з’явиться нова мережа магазинів делікатесів, а також магазинів, де покупки можна буде зробити не виходячи з автомобіля.
Мережа польських супермаркетів «Żabka» відкриває мережу делікатесів «Freshmarket». У свою чергу, в торговій мережі «F1» можна буде зробити покупки з автомобіля. Перший такий магазин, собівартість якого сягає 1 млн. злотих, відкриється в липні 2009 р. у м. Каліш.
Таким чином, повинно з’явитись близько 15 нових супермаркетів, а у 2010 р. з’являться наступні 50 об’єктів.
За словами керівництва «TabakGrupa», фірми, яка вже 20 років займається гуртовим продажем тютюнових виробів і контролює діяльність 60 магазинів «Trafik», на польському ринку нараховується 350 вільних торгових місць для здійснення подібної діяльності.
На польському ринку також розпочинає свою діяльність американська фірма «ColumbiaSportswearCo.», яка спеціалізується на виробництві спортивного одягу та взуття. Американський концерн діє в 100 країнах світу і працевлаштував 3,2 тис. осіб, а його минулорічний дохід перевищив 1,3 млрд. дол. США (95 млн. дол. США чистого доходу).
|